Torsdag / Ledig dag

 
 
Godmorgon Torsdag! Idag är jag ledig, har hunnit med en morgonpromenad på 5 km & suttit ute på balkongen med min frukost, bananpannkakor, idag vart det såååå gott!! Hann även sola mig lite då vi har morgonsol på balkongen, älskar!!
 
Ska alldeles strax bege mig till Linnea, hennes bal närmar sig & jag har fått förfrågan om att fixa hennes hår till balen & eftersom jag är en sån snäll moster skall jag göra ett försök! Därför ska vi idag träffas & pröva lite olika uppsättningar, kul! Ikväll blir det träning som gäller då det är sista kondition/styrke passet med horredsgympan för denna terminen, så det tänkte jag befinna mig på. Hoppas ni får en fin Torsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: