Hänt sen sist?


Söndag idag & har sen i onsdags hunnit med en vända till varberg för att inhandla en & annan studentpresent, vart en morgonvända på gekås med mamma, fått ätit en & annan måltid, promenerat med mina hundar, tränat & till & med fått provat på att springa 1 mil på löpband, bjudit hem lite vänner på grillat, ätit godsaker eftersom det är helg & har idag vart med min kära pappa & sambo på en bilträff med gamla bilar! Där har ni en lite anledningen till varför bloggen vart undanlagd för ett tag

Idag är det som sagt söndag & morsdag, eftersom min mamma jobbar hela långa dagen följer jag istället med markus & firar svärmor. Blivit bjudna på middag kl 17 & fram tills dess ska vi bara slöa, fick ett baksug så kanske slänger ihop något kaka innan vi beger oss. Hoppas ni haft en bra helg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: