Mot utbildning ☆ Önska skolan

Godmorgon! Hoppas eran helg har vart bra hittills, de har min varit!
Sitter just nu i en bil påväg upp mot Jönköping där jag ska spendera dagen, kvällen, natten & morgondagen, de är nämligen utbildning med jobbet! Hotell, föreläsningar, olika leverantörer, middag & glasprovning är några saker som kursen kommer innehålla, kul & spännande, hoppas att jag lär mig mycket!

Tråkigt nog kommer jag komma hem till en tom lägenhet imorgon, då min pojk också åker iväg på utbildning med sitt jobb, så honom träffar jag inte innan fredag kväll igen, buhuu :( så många pussar & kramar bjöd denna morgon på, hatar att säga hejdå! Men får se det positiva i det & att det kan vara bra att sakna varandra emellanåt! 

Ha en fin söndag så får vi se om vi hörs senare 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: