Mindre bra dag.

Fredagsnatten bjöd på mycket väntan & lite sömn på akuten i varberg. Har fått träffa min pojk iallafall, men än är han inte riktigt hemma då han har blivit inlagd på sjukhus, imorgon eller måndag, beroende lite på vad prover & tester visar, får han komma hem. Inget allvarligt som hänt, men bra att vara på den säkra sidan!! Ville så gärna ha med han hem idag så denna dag har vart jobbig tyckter jag :(klart man är orolig): Nu ikväll har jag vart hemma hos mamma & pappa & hundarna en stund, ätit mat, tjötat, slöat framför en film med mammi & gosat med mina hundisar.

Imorgon blir det jobb 12-18 & där efter är de oklart vad jag hittar på, är Markus kvar i varberg tänkte jag åka o hälsa på honom & har han kommit hem ska vi bara ligga i soffan & mysa hela kvällen (hoppas!!!!!) Sov så gott, de ska jag göra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: