Milen på längdsidor ✔

Jag skojar inte om jag säger att jag har ramlat runt 100 gånger idag. Fy fan va svårt det var när det gick minsta lilla nerför, gick så jäklans fort. Hade sånt glid på mina skidor att jag knappt kunde åka uppför till & med. Men efter mycke skratt, en jäkla envishet i uppförsbakarna ..tack vare mina skidor.. & en ibland arg Josefine, klarade både jag & Markus 1 mil, duktigt! 

Det var Markus & Tobbe som lurade med mig, trodde först vi skulle åka typ 3 km.. Men konditions mässigt & styrkemässigt var de inga problem & de tackar jag mina springturer för! 

Har precis duschat & nu får vi se va resten av dagen har att erbjuda. Imorgon bär det nog av hemmåt, men kan hända att vi hinner med en förmiddag i backen först. Kramis! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: