Onsdag / Linneas Bal

.
 
Har ägnat hela denna dagen åt min systerdotter Linnea & hennes bal, hade i uppgift att fixa hennes hår inför balen så förmiddagen gick åt för det, jag ville ju såklart se henne gå på röda mattan också, så eftermiddagen & kvällen spenderades i borås. Jag, mamma, min syster & resterande av hennes familj fick även kollat i lite affärer & efter att fått tatt lite kort på Linnea, hennes kavaljer & kompisar bar det iväg för lite mat, vilket fick bli på jensens, gott!

Jag är inget proffs när det kommer till hår & uppsättningar men så länge Linnea vart nöjd är jag nöjd & fin det var hon, kan inte fatta att lilla du tar studenten iår!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: