Springtur & frukost, Fredagmorgon!

Godmorgon vänner! Har vart ute på en springtur runt lillen nu på morgonen, så 7,5 km + plankan & några armhävningar fick bli dagens träningspass. Skönt att ha de gjort & börja dagen med! Sprang lite fortare än förra gången så idag blev tiden 45 minuter, bättre & bättre! Har precis satt mig i soffan med min frukost, kvarg, hallon & flingor, en kopp te, ägg på knäckebröd & så lite jordgubbar, gott! Efter detta ska jag dammsuga lägenheten & sedan se om jag kan göra något mer i hallen, Markus ska spackla när han kommer hem så finns egentligen inte så jätte mycket kvar för mig att göra.  Nog tjatat från mig, hörs senare! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: