Onsdag ♡



Vart uppe med tuppen idag, så jag skulle hinna med en springtur & duch nu innan jobbet börjar. Eftersom mitt gymkortet nu är slut får jag ge mig ut & springa istället, vilket idag vart riktigt skönt!! 💪🏼 Tog den vanliga rundan runt lillen som idag blev 7,5 km & på 42 minuter!! Förvånad, bara 2 minuter över mitt rekord, så nästa gång ger jag allt så jag kommer under dedär 40 minuterna! 

Har nu fått duschat, fixat mig & suttit ute i solen & ätit min frukost, så ska alldeles strax ge mig iväg mot jobb. De är ju så jäkla fin väder så de tar emot lite att åka iväg & jobba inomhus hela dagen.. Hade gärna vart hemma & grejat utomhus idag! Jaja, ha en fin onsdag så hörs vi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: