Ledig dag!!

Har spenderat hela denna lediga dag hemma i Knalta, då både mamma & lillebror också vart lediga! Lika roligt som alltid att umgås med dem + att äntligen få träffa mina hundisar. Som jag saknar dem nu när jag bor i lägenhet.

Kortfattat så har vi idag hunnit med en en 8 km solig skogspromenad, så jäkla härligt, letat efter lite inrednings detaljer uppe i ladgården & de gamla grannhuset, som nu mera ägs av mamma & pappa, grattis!! Samt passat på att vara ute så mycket som möjligt i de fina vädret, umgåtts en med mina hundar & hjälpt sebbe med lite jobb sökningar. 

Vi har nu precis ätit upp ett gäng vofflor som mamma bjöd på till kvällsmat, gott! Markus, Pappa & Sebbe är ute & fixar de sista med sebbes bil innan de blir dags för oss att åka hemmåt. Imorgon påbörjar jag åter igen 7 dagars jobb i sträck, så har därför njutit till max idag!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: