Jobb ~ Jobb

Har nu avklarat 15 dagar (varav en vart en ledig dag) med jobb, där har ni också anledningen till varför bloggen inte vart så uppdaterad. Har haft fullt upp, till och med före & efter alla jobb. Så nu ska det bli riktigt skönt att få vara ledig i 4 dagar! Dock klagar jag inte, dessa 2 veckorna med jobb har gått riktigt bra & fort & det har faktiskt vart riktigt roligt att få åka till jobbet vissa dagar. Har visserligen vart på 3 olika ställen, så kan ju vara därför man inte tröttnat! Nog pratat om jobb, nu är jag ledig!!

Har precis fått i oss lite pasta carbonara som Markus idag beställde till kvällsmat. Toppade min med baby spenat & persilja (godaste som finns!?) så de blev riktigt gott. Ska alldeles strax förflytta mig till sängen, godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: