Fullkomligt älskar att inreda!


De går inte en dag utan att jag sitter på instagram eller pinterest & dreglar över alla fina bilder folk tar på sin heminredning! Blir så inspirerad så att de enda jag vill är att åka iväg & handla en massa nytt, göra om, måla & bara få inreda här i vårat hem. Tyvärr har man inte riktigt de pengarna att man kan köpa allt på en gång så man får ta en sak i taget. 

& påtal om inredning -> nu till mina bilder! Fick en sån himla rolig uppgift på jobbet idag, vilket var att göra en dukning utifrån vårt sortiment på pillevits porslin. Här ovan har ni mitt resultat, älskar verkligen att iscensätta, fixa, inreda & sedan få ta fina kort på de! Dör va kul det är!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

Din hemsida/bloggadress:

Här kan du skriva en kommentar: